وبلاگ

برندینگ استارتاپ
برندینگ استارتاپ

برندینگ استارتاپ ها: چگونگی ساخت و تقویت برند شرکت‌های نوپا

در دنیای رقابتی استارتاپ‌ها، ایجاد و تقویت برند یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت است. برندینگ استارتاپ، فرایند ساخت و تعیین هویت برند در میان رقبا و جلب‌توجه مشتریان است. در این مقاله، به بررسی مفهوم و اهمیت برندینگ استارتاپ، مراحل ساخت برند و راهکارهای تقویت آن پرداخته خواهد شد. مفهوم برندینگ استارتاپ برندینگ استارتاپ […]

در این بلاگ پست به بررسی دقیق و کامل دلایل افت رتبه در گوگل پرداختیم تا با شناخت آنها در راستای بهبود عملکرد کسب و کارتان بکوشید

بررسی مهم‌ترین دلایل افت رتبه در گوگل

افت رتبه در گوگل به معنای کاهش جایگاه یک وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. دلایل افت رتبه در گوگل می‌توانند متنوع باشند و این به معنای این است که وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل در موقعیت‌های پایین‌تری نمایش داده می‌شود نسبت به زمانی که رتبه‌ی آن بالاتر بوده است. افت رتبه معمولاً به […]

برد کرامب چیست ؟ بررسی تاثیر انتاب انواع برد کرامب و تاثیرات آن در بهبود معماری، رضایت کاربران و بهبود در سئو سایت

برد کرامب چیست؟ راهنمای کامل

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش تعداد وب‌سایت‌ها، ایجاد تجربه کاربری بهینه و ناوبری آسان، برای بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها از اهمیت بالایی برخوردارمی باشد. یکی از عناصری که به بهبود ناوبری و تجربه کاربری کمک می‌کند، برد کرامب (Breadcrumb) است. در این مقاله، به بررسی این عنصر و تأثیرات مثبت آن بر طراحی و ناوبری وب‌سایت‌ها […]

بلاگ پست در مورد ایندکس کردن محتوا در گوگل شامل روش‌های بهینه‌سازی محتوا وب‌سایت برای افزایش امکان نمایش در نتایج گوگل می‌باشد.

راهنمای ایندکس کردن محتوا در گوگل: نکات و راهکارهای موثر

این روزها، دنیای اینترنت پر از محتواهای مختلف است و به نظر می‌رسد هر روزه اطلاعات جدیدی به آن افزوده می‌شود. اگر یک وبسایت دارید یا محتوای آنلاین تولید می‌کنید، یکی از اهداف مهم شما، ایندکس کردن محتوا در گوگل است. این فرآیند به عنوان “ایندکس کردن” شناخته می‌شود و در این مقاله به شما […]

ما به بررسی راهکارهایی می‌پردازیم که برای جلوگیری از ایندکس شدن ناخواسته صفحات وب‌سایت شما در موتورهای جستجو مثل گوگل مفید هستند.

راهنمای جلوگیری از ایندکس شدن سایت توسط موتورهای جستجو

در دنیای دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان وسیله‌ای اساسی برای انتشار محتوا و ارتباط با مخاطبان به کار می‌روند. اما گاهی اوقات، ممکن است نخواهید همه صفحات و محتوای وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجو مثل گوگل ایندکس شود. ایندکس کردن ناخواسته صفحات می‌تواند به افزایش ترافیک غیرمطلوب، تکثیر محتوا، و مشکلات سئو منجر شود. در […]

با مطالعه این مقاله به پاسخی جامع برای سوال" چرا محتوام ایندکس نمیشه؟ " خواهی رسید و مشکلات عدم ایندکس سایتتان حل خواهد شد.

چرا محتوام ایندکس نمیشه؟ دلایل و راهکار

آیا به تازگی یک وبسایت جدید راه‌اندازی کرده‌اید یا مدت‌هاست که محتوایتان در نتایج موتورهای جستجو ظاهر نمی‌شود؟ مدام از خود می‌پرسیدچرا محتوام ایندکس نمیشه؟ اگر به مشکل ایندکس‌شدن محتوایتان برخورد کرده‌اید، دلیل آن ممکن است چندین عامل باشد. در این مقاله، به معرفی عواملی که ممکن است باعث عدم ایندکس‌شدن محتوای وبسایت شوند و […]

اینفلوئنسر

چگونه اینفلوئنسر شویم؟: راهنمای عملی با 10 گام موثر

چگونه اینفلوئنسر شویم؟ یک اینفلوئنسر قادر است با به اشتراک گذاشتن تخصص و توصیه‌های خود در مورد رخدادها و اتفاقات صنعت، بر همکاران خود در صنعت، اینفلوئنسری کند.  با تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، ممکن است مزایای حرفه‌ای برای شغل، شبکه و برند خود را مشاهده کنید. اما برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر باید […]

Google keyword planner

رازهای موفقیت در تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از Google Keyword Planner

Google Keyword Planner یکی از متداول‌ترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است و مدت طولانی در دسترس بوده است. مزیت استفاده از Google Keyword Planner برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که رایگان است و از داده‌های گوگل استفاده می‌کند. اگر نمی‌دانید از کدام ابزار استفاده کنید، Keyword Planner یک انتخاب ایمن […]

تعلیق شدن حساب گوگل ادز

پشت پرده‌ی تعلیق حساب در گوگل ادز: دلایل و راهکارهای کارآمد

تعلیق شدن (suspend) حساب گوگل ادز گوگل، بی‌نظیرترین رهبر بازار در فضای تبلیغات دیجیتال است و حدود ۳۷.۲ درصد از سهم بازار را تشکیل می‌دهد، در حالی که فیسبوک در رده دوم قرار دارد ولی با فاصله‌ای دورتر. به همین دلیل، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا هر کسب‌ وکار دیگری که محصولات را به […]

impression share

impression share چیست؟ نحوه افزایش impression share

سهم نمایش یا impression share چیست؟ سهم نمایش یا impression share یک معیار تبلیغاتی است که عملکرد آگهی‌های شما را با عملکرد سایر آگهی‌ها در همان دسته مقایسه می‌کند. این مقایسه با مقایسه تعداد کل نمایش‌های آگهی‌های شما با تعداد نمایش‌هایی که ممکن است دریافت کند، محاسبه می‌شود. هر بار که آگهی‌‌‌‌تان در یک صفحه […]