چطور با هوش مصنوعی (AI) کسب درآمد کنیم؟

7 ways to make money with AI
7 ways to make money with AI

هوش مصنوعی (AI) این روزها موضوع داغی است به طوری که بسیاری از مردم در حال تعجب هستند که چگونه می‌توانند از AI پول در بیاورند. عرضه عمومی محبوب‌ترین نوع هوش مصنوعی (AI) که ورژن ChatGPT می باشد و سرمایه‌گذاری روزافزون توسط کسب‌وکارها برای بهره‌برداری از تکنولوژی AI، تبدیل به یک هیاهوی رسانه‌ای شده است. در حالی که بسیاری نگران هستند که هوش مصنوعی یا AI در نهایت ممکن است شغل‌های آن‌ها را بگیرد، دیگران می‌خواهند از قدرت آن برای کسب درآمد استفاده کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر، مقالات درامد زایی دلاری را مطالعه کنید.

7 راهکار برای کسب درآمد از هوش مصنوعی

تولید محتوای نوشتاری با استفاده از هوش مصنوعی(AI)

برنامه‌های مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT به هر کسی امکان تولید محتوای نوشتاری را می‌دهند. این می‌تواند در نوشتن محتوا برای پست‌های وبلاگ، متن‌های وب‌سایت، متن‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها، پست‌های اجتماعی تبلیغاتی و موارد دیگر کمک کند.

هوش مصنوعی می‌تواند در توسعه ساختار، تولید پاراگراف‌ها و ایده‌پردازی کمک کند؛ حتی می‌تواند تمامی قسمت‌های محتوا را بنویسد. ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته‌تر مانند Jasper.ai می‌توانند به هر کسی کمک کنند تا متن‌های تبلیغاتی حرفه‌ای ایجاد کند. شما می‌توانید متن‌های تبلیغاتی برای ایمیل‌ها، صفحات فردی بازاریابی و تبلیغات ایجاد کنید. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به توسعه اسکریپت‌ها برای ویدیوها یا سخنرانی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و موارد دیگر کمک کند. شما می‌توانید این خدمات مرتبط با نوشتن متن را به مشتریان ارائه دهید و با تولید محتوای نوشتاری تولید شده توسط هوش مصنوعی پول در بیاورید.

ایجاد آثار هنری توسط هوش مصنوعی(AI)

 ابزارهای هوش مصنوعی مانند DALL-E، Stable Diffusion و Midjourney به هر کسی امکان ایجاد دستورالعمل‌هایی را می‌دهند که تصاویر تولید می‌کنند. هرچه دستورالعملی که به هوش مصنوعی ارائه می‌دهید جزئی‌تر باشد، تصاویر بهتری تولید می‌شود. وب‌سایت‌هایی مانند PromptBase به شما اجازه می‌دهند تا این دستورالعمل‌ها را فهرست کرده . همچنین می‌توانید از آثار هنری‌تان NFT بسازید و آن‌ها را بفروشید یا آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی را به میم‌هایی تبدیل کنید که در شبکه های اجتماعی سروصدا به پا ‌کنند. آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی‌تان حتی می‌توانند به محصولات فیزیکی مانند تی‌شرت‌ها، نقاشی‌های دیواری یا تزیینات تبدیل شوند که آن‌ها را بفروشید.

ایجاد ویدیوهای YouTube

ابزارهای هوش مصنوعی به هر کسی امکان تولید و تدوین ویدیوها برای YouTube را می‌دهند تا بتوانند محصول یا خدمات خود را تبلیغ یا به فروش برسانند. ChatGPT می‌تواند ایده‌ها و اسکریپت‌های ویدیو تولید کند ؛ همچنین این برنامه دارای ویژگی تبدیل متن به گفتار جهت ایجاد گویندگی برای ویدیو است. در عین حال، می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Synthesia جهت تولید ویدیوها برای آپلود در YouTube استفاده کنید. اگر ویدیوهای دائمی ایجاد کنید، می‌توانند درآمد تکراری و گذشته از تبلیغات یا لینک‌های بازاریابی تعبیه شده در ویدیو را تولید کنند.

تولید محصولات دیجیتال تصویری تولید شده توسط هوش مصنوعی(AI)

همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی برای کمک به تولید انواع محتوای تصویری دیجیتال مانند تبلیغات دیجیتال برای وب‌سایت‌ها، لوگوهای کسب‌وکار و متریال بازاریابی استفاده کنید. ابزارهایی مانند AdCreative.ai اجازه می‌دهند تا تبلیغات تجاری و محتوای اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید که می‌توانید آن را به کسب‌وکارها بفروشید.

نمونه دیگر که می خواهیم راجع به آن  صحبت کنیم Pitch Decks هست. مجموعه‌های اسلایدی هستند که به شرکت‌های نوپا کمک می‌کنند تا داستان‌های خود را به سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری پتانسیلی خود بگویند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Tome به خالقان کمک می‌کنند تا Pitch Decks را برای مشتریان به سرعت تولید کنند، که آن‌ها را می‌توانند در وب‌سایت‌های فریلنسری پیدا کنند.

ساخت وب‌سایت‌ها توسط هوش مصنوعی(AI)

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما در ساخت وب‌سایت‌ها کمک کنند. می‌توانید وب‌سایت‌هایی برای مشتریان کسب‌وکارهای کوچک بسازید یا آن‌ها را برای خودتان ایجاد کنید تا از تبلیغات مرتبط یا فروش‌های اشتراکی درآمد کسب کنید.

ابزارهای ساخت وب‌سایت مانند Wix.com (WIX 0.78%) می‌توانند به هر کسی کمک کنند تا یک وب‌سایت حرفه‌ای را از طریق قالب ها بسازد. شما می‌توانید به سرعت وب‌سایت‌ها را برای مشتریان ایجاد کنید یا آن‌ها را برای فروش محصولات خود یا تبلیغات لینک‌های بازاریابی متصل کنید.

تولید محتوای صوتی با هوش مصنوعی(AI)

 هوش مصنوعی می‌تواند از طریق تبدیل متن به گفتار به ایجاد انواع محتوای صوتی کمک کند. شما می‌توانید از دستورالعمل‌های هوش مصنوعی برای نوشتن اسکریپت یک کتاب صوتی استفاده کرده و سپس با استفاده از یک ابزار ایجاد متن به گفتار صوت کتاب را تولید کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی همچنین می‌توانند به ترجمه ویدیوها یا محتوای نوشتاری به زبان مختلف کمک کنند. به عنوان مثال، نرم‌افزار Nova A.I. به شما اجازه می‌دهد تا یک ویدیو را ترجمه کرده و زیرنویس اضافه کنید. شما می‌توانید خدمات ترجمه را به ایجادکنندگان ویدیو از طریق وب‌سایت‌های فریلنسری مانند Upwork و Fiverr  ارائه دهید. همچنین می‌توانید از ابزارهای متن به گفتار برای ترجمه محتوای نوشتاری به فرمت صوتی استفاده کنید یا متن نوشتاری را به فرمت صوتی برای افراد کم‌بینا تبدیل کنید.

تولید دوره‌های آنلاین

 شما می‌توانید از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی برای کمک به تولید دوره‌های آنلاین که به فروش می‌رسانید، (از جمله آن‌هایی که به دیگران یاد می‌دهند چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند؟) استفاده کنید. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌توانند به شما در ایجاد ایده‌ها و موضوعات و توسعه مواد دوره کمک کنند. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما در ایجاد ویدیوها، تولید اسکریپت و استفاده از ابزار متن به گفتار برای ضبط دروس گوینده و ایجاد مواد دیگر دوره کمک کنند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا موادی را برای بازاریابی و فروش دوره‌های آنلاین خود به مشتریان ایجاد و به فروش برسانید.

در  این مقاله روش های درآمد با هوش مصنوعی مورد بحث قرار گرفت و 7 روش برای کسب درآمد از این طریق معرفی شد. می‌توانید با هوش مصنوعی پول کسب کنید. می‌تواند به هر کسی کمک کند تا محتوایی مانند پست‌های وبلاگ، ویدیوها و دوره‌های آنلاین ایجاد کند. که می‌توانید آن را به شرکت‌ها بفروشید یا از طریق پلتفرم‌های آنلاین برای تولید درآمد استفاده کنید. می‌توانید با ابزارهای هوش مصنوعی استفاده شده برای ایجاد محتوا شروع کنید، بهترین دستورالعمل‌ها را برای توسعه محتوای با کیفیت بالا یاد بگیرید . همچنین بهترین راه‌های برای بهره‌برداری از محتواهای یا خدمات تولید شده توسط هوش مصنوعی خودتان را تعیین کنید.

با این حال، به علت اینکه هر کسی می‌تواند از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا استفاده کند، باید خود را از رقبا تمیز کنید تا با هوش مصنوعی پول کسب کنید. این می‌تواند به معنای تمرکز بر یک نیش خاص، توسعه برند و صدای شخصی خود، ارائه خدمات عالی به مشتریان و انسانیت بخشی به محتوایتان باشد.

منبع:https://www.fool.com/

شما هم دیدگاه خود را بنویسید.