بدیهی است که تبلیغ محصول یا خدمات میتواند شما را به هدف خود نزدیکتر کند؛ زمانی که مشاهده شود. آیا میتوانید با تبلیغ در سایتهای ناشناس مخاطبانی که نیاز دارید را پیدا کنید؟ نرخ کلیک شما و به تبعیت آن نرخ تبدیل شما به تعداد افرادی که تبلیغ شما را مشاهده میکنند، بستگی دارد. می خواهیم در این مقاله در خصوص تبلیغات کلیکی در ایران صحبت کنیم. همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر، مقاله تبلیغات کلیکی در دیجی کالا را مطالعه کنید.
آیا تبلیغ در هر سایت معروفی به شما بازگشت سرمایه میدهد؟ خیر! در این مقاله با ما همراه شوید تا ابتدا هدف تبلیغ در سایتهای معروف و چگونگی انتخاب گزینه مناسب را مورد بررسی قرار دهیم. سپس به نگاهی به پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایرانی و روشهای نمایش تبلیغات در آنها بیندازیم.
پربازدیدترین سایتهای ایرانی برای تبلیغات کلیکی در ایران
ورزش ۳ به عنوان یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتها برای تبلیغات کلیکی در ایران محسوب میشود. میلیونها بازدید روزانه به این وبسایت گواه این موضوع می باشد. ورزش سه جایی عالی برای افزایش شناخت برند، جلب تعدادی از مشتریان(پیشسفارش) و افزایش فروش هستند.
ورزش سه به شما امکان میدهد تا به مخاطبان هدف خود به صورت مختلفی مانند مسابقات، محصول و ویدئو دست پیدا کنید. قیمت تبلیغ در ورزش به نوع تبلیغ و مکان نمایش آن بستگی دارد.
به عنوان مثال، تبلیغات جفتی استاتیک در صفحات داخلی شما از ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و در صفحه اصلی از ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان هر کلیک به شما میآید. میتوانید از گزینههای دیگری مانند تبلیغ معمولی استفاده کنید تا هزینههای خود را مدیریت کنید. هزینه تبلیغات معمولی در ورزش ۳ میانگین از ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است.
تجارتنیوز یکی از معروفترین وبسایتهای خبری است که داستانهای مختلفی در مورد اقتصاد ایران و جهان منتشر میکند. وبسایت تجارتنیوز با ارائه آموزشها و تحلیلهای اقتصادی توانسته جمعیت زیادی را جذب کند. هزینه هر کلیک برای تبلیغات معمولی در تجارتنیوز میانگیناً از ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.
طرفداری یکی دیگر از وبسایتهای ورزشی معتبر است که در سالهای اخیر عملکرد عالی داشته است و میتواند یکی از گزینه های تبلیغات کلیکی در ایران باشد. این وبسایت یک رسانه مستقل ورزشی است که مخاطبان خود را با آخرین اخبار، زوایا و تحلیلهای ورزشی تأمین میکند. از طرفی، طرفداری به کاربران خود اجازه میدهد تا پستها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.
تعامل کاربر حرفهای به همراه با بازدیدهای روزانه قابل توجه، آن را به یک مکان عالی برای تبلیغات تبدیل کرده است. شما میتوانید تبلیغات خود را به اشکال مختلفی در این وبسایت نمایش دهید. برای تبلیغات معمولی باید به طور میانگین از ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان برای هر کلیک اختصاص دهید.
دلگرم به عنوان اولین مجله اینترنتی ایران محسوب میشود که در سال ۲۰۰۵ به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت اصلی آن در حال حاضر در زمینه تولید و انتشار محتواهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آنها همچنین محتواهای خوبی در زمینه بهداشت و بهداشت ارائه میدهند.
دلگرم توانسته با اضافه کردن بخشهای مختلف و جذاب مانند وضعیت هوا، قیمت محصولات و پاسخهای آنلاین به سوالات پزشکی و مامایی توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کند. فعالیتهای مداوم و برنامهریزی دقیق آن به همراه انتشار روزانه ۱۵۰ محتوای متفاوت، دلگرم را یکی از ده وبسایت پربازدید ایرانی کرده است.این وبسایت از سال ۲۰۰۷ تبلیغات انواع کسبوکارها را میزبانی میکند. همچنین میتوانید بر روی تعداد بازدیدهای روزانه این وبسایت معروف اعتماد کنید و تبلیغات خود را از طریق آن به مخاطبان خود ارائه دهید. برای تبلیغ در دلگرم از ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان برای هر کلیک استفاده کنید.
دنیای اقتصاد یک وبسایت خبری و تحلیلی است که سعی در افزایش دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود دارد. این وبسایت در انتشار خبرها و تحلیلها حرفهای را رعایت میکند و بیشتر از هر چیز به رضایت مخاطبان خود توجه میکند. یک مزیت دیگر این وبسایت وجود نسخه انگلیسی آن است.
حضور تحلیلگران اقتصادی در عرصه اقتصاد و رعایت اصول حرفهای، تعداد زیادی از افراد را به استفاده از این وبسایت به صورت روزانه ترغیب کرده است.
نمناک از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این چند سال، این وبسایت با ارائه محتواهای متنوع در زمینههای اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد راهاندازی کرده و توانسته است به عنوان یکی از پربازدیدترین وبسایتهای ایرانی شناخته شود. نمناک همچنین یکی از منابع محبوب برای یافتن دستورالعملهای مختلف غذایی با ارائه محتوای آموزشی در زمینه پخت و پز محسوب میشود.
فرارو یک وبسایت خبری است که با ارائه آخرین اخبار ایران، سیاسی و ورزشی، جایگاه خوبی در میان کاربران ایرانی دستیافته است. آنها همچنین تلاش کردهاند تا محتوای جذابی در زمینه سبک زندگی روی وبسایت خود منتشر کنند تا بیشترین تعداد ممکن از مخاطبان را جلب کنند.
انتخاب یک وبسایت خبری دیگر است که در سالهای اخیر به یک مکان مناسب برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آنها با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینههای مختلف، همچنین تصاویر و ویدئوهای خبری، توانستهاند تعداد بازدیدهای روزانه خود را افزایش دهند.
فعالیت حرفهای انتخاب به دنبال اعتماد تعداد زیادی از مردم است. برای تبلیغات تطابقی و بنری باید به طور میانگین از ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان برای هر کلیک استفاده کنید.
انتشارگر خبری کارگری ایران (ILNA) یک آژانس خبری ایرانی است. ILNA در تهران در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۰۳ راهاندازی شد و تازهترین اخبار اتحادیههای تجاری کشور را پوشش میدهد. نوع تبلیغات ILNA بنری و ماهانه پرداختی است و شما باید مبلغ زیادی را برای تبلیغ در آژانس خبری ILNA پرداخت کنید.
اقتصادآنلاین به عنوان یکی از پربازدیدترین وبسایتهای خبری ایرانی در زمینه اقتصاد محسوب میشود. آنها با انتشار تحلیلهای دقیق و اخبار واقعی توانستهاند اعتماد و رضایت مخاطبان خود را جلب کنند. تعداد بازدیدهای این وبسایت بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نفر در روز است که به راحتی نباید نادیده گرفته شود.
ویژگیهای سایتهای معروف مناسب برای تبلیغات کلیکی در ایران
از گذشته تا به امروز، صاحبان کسبوکار سعی دارند با تبلیغ در مکانهای شلوغ توجه مشتریان پتانسیل را به خود جلب کنند. با گسترش اینترنت، این استراتژی را در دنیای دیجیتال نیز اجرا کردهاند. به همین دلیل سایتهای تبلیغاتی معروف امروزه بیشتر و بیشتر محبوب شدهاند. سایتهای پربازدید نیازهای بازار را خیلی خوب درک کردهاند. بنابراین فضای وبسایتهای خود را به کسبوکارها اجاره میدهند تا تبلیغات را نمایش دهند.
در دنیای امروز، تبلیغات آنلاین به یکی از ابزارهای اصلی جهت جذب مشتریان و افزایش فروش و مارکتینگ استارتاپ ها تبدیل شده است. گوگل ادز یکی از پلتفرمهای تبلیغات آنلاین مؤثر است که به کسبوکارها امکان میدهد تا به مخاطبان هدف خود دسترسی یابند. در این مقاله، با مفاهیم اساسی گوگل ادز آشنا میشویم و […]
اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش جذب مخاطبان و تبلیغات است که بر اساس تأثیر و نفوذ افراد معروف و متخصص در حوزههای خاص و با توجه به استراتژی بازاریابی شما انجام میشود. این افراد معمولاً دارای تعداد زیادی دنبالکننده و طرفدار در شبکههای اجتماعی و وبسایتهای مختلف هستند. از طریق نشر محتوا و مطالب تبلیغاتی، این […]
نرخ تبدیل بازاریابی به عبارت دقیق، نسبت مشتریان جدیدی که به مشتریان واقعی تبدیل میشوند، است. این نرخ معمولاً به صورت درصدی بیان میشود و نشاندهنده کارایی کمپینهای بازاریابی شما است. این مفهومی بسیار مهم در عالم تجارت آنلاین است و به کسب و کارها اجازه میدهد تا اثربخشی تبلیغات و استراتژیهای بازاریابی خود را […]
در دنیای امروز، تبلیغات در فضای دیجیتال با توجه به استراتژی بازاریابی شما نقش بسیار حیاتی ایفا میکند و آموزش توییتر ادز یکی از راهکارهای برجسته در این زمینه محسوب میشود. این پلتفرم تبلیغاتی، به کسبوکارها این امکان را میدهد تا به صورت هوشمندانه و جذاب، به مخاطبان خود برسند. در این مقاله، ما به […]